האם יהיה לנו ריח בבית? מעניין לדעת..

,

חלק מהאנשים נמנעים מלהביא ארנבון או כל בעל חיים לבית וזאת בשל החשש מלכלוך וריח בבית. הארנבון עצמו הוא בעל חיים נקי ביותר. הוא אמנם לא לגמרי חסר ריח בדיוק כמו כל חיית מחמד אחרת אך הפרווה שלו היא ללא ריח והוא מנקה את עצמו כל היום.

לא הרבה יודעים אך רוב הצואה של הארנבונים יבשה ועגולה וללא ריח כלל ואילו השתן שלהם אכן הוא גורם הריח בשל האמוניה שבו. ככל שהארנבון גדול יותר כך גם גודל הצרכים שלו והריח. ניקיון כללי של הכלוב אחת לשבוע ולמחמירים כל שלושה ימים ושימוש בחומרים לנטרול ריח האמוניה יכולים להיות פתרון יעיל.

ריח נוסף שיהיה בביתכם הוא ריח החציר של הארנבון. זהו עיקר התזונה של הארנבון ולו ריח של עשב.

חשוב לדעת שארנבון חולה יכול להיות סיבה לשינוי באופי הצרכים שלו ולארנבונים ובמיוחד לזכר יכול להיות ריח חזק של השתן ואף פיזור של השתן כשיגיע לבגרות מינית. סירוס הארנבון יהיה פתרון יעיל במקרה זה שגם יאריך את תוחלת החיים שלו. בנוסף, לארנבון יש קקי מסוים הנקרא "CECOTROPE" – זהו קקי לילה, שנראה רטוב וקטן יותר מהרגיל ומסודר כאשכול כדורים דביקים. לקקי מהסוג הזה יש ריח מסוים אך עד כמה שזה נשמע מוזר זהו קקי שהארנבון אוכל באופן מידי כדי לעכל בשנית חלק מהוויטמינים והמינראליים שלא עוכלו ואתם לא אמורים לראות אותו.

הדרך הטובה ביותר להימנע מריחות לא נעימים היא אימון לצרכים בשירותים לארנבון, אשר אפשר לרוקן לעיתים תכופות יותר, וכן, אבקה או נוזל לנטרול ריח האמוניה בשתן אותם מפזרים בפינה בה בוחר הארנבון לעשות את הצרכים. איך עושים את זה? על כך תוכלו לקרוא במאמר הבא. באופן כללי בחרו לארנבון מרחב מחייה כמה שיותר מרווח. אזור קטן מידיי יכריח את הארנבון להיות תמיד בסביבת הצרכים שלו ולדרוך עליהם. בימים נעימים תוכלו גם להוציא את הארנבון לחצר או למרפסת.

פסטיגון לכלב לארג'

פסטיגון לכלב לארג'

אמפולות לכלב לטיפול בפרעושים וקרציות. מתאים לכלב גדול במשקל 20-40 קג. 6 אמפולות בחבילה. כל אמפולה יעילה לחודש בהדברת פרעושים וקרציות.

למוצר»