איפה הארנבון אוהב שמלטפים אותו?

ארנבונים הם בעלי חיים חברותיים ויכולים להיות לגמרי חלק מהבית שלכם ולהתחבר לבני המשפחה. מהרגע שירגישו בטוחים ונאהבים הם ירוצו אליכם, יבקשו מגע וליטופים וישמחו להיות בקרבתכם ולייצר אינטראקציה של משחק, ישמחו ללקק אתכם ולשבת לצדיכם.

איך עושים את זה?

המטרה הכי חשובה בלרכוש את אמונו של הארנבון היא לתת לו להרגיש נינוח, בטוח ואהוב. כבעל חיים נטרף בטבע, הארנבון ירגיש מאוים ומפוחד בבית חדש ומולנו, בני האדם הגדולים מאוד לעומתו. חשוב שאת החיבור שלנו עם הארנבון נעשה תחילה בסביבה שקטה ובתנועות איטיות ועדינות כדי לא להבהיל אותו.

בשלב הראשון נרצה לתת לארנבון להתרגל לנוכחות שלנו. שבו לידו או שכבו על הרצפה ותנו לארנבון לרחרח ולחקור את הסביבה וגם אתכם. ככה פשוט, בלי לייצר אינטראקציה כל שהיא. כך תוכלו לתת לו להרגיש נח, לא מאוים ואת הבחירה להגיע אליכם. קחו בחשבון שטבעי שהארנבון יבחר לברוח מכם ולהתחבא בהתחלה. זה בסדר. כל מה שעליכם לעשות זה להיות סבלנים עד שירגיש בנח.

בשלב השני תוכלו להושיט לו את היד ולהציע לו צעצוע/ חטיף/ פרי/ ירק שאוהב (בתנאי שבגיל המתאים) ותוכלו ללטף את הארנבון בעדינות כשמסכים לכך. תמיד הושיטו את היד באיטיות ומהצד בכדי לוודא שהארנבון יראה אותה ולא ייבהל מהמגע או מהתנועה הפתאומית.

כשמדובר בילדים חשוב מאוד לתווך את החיבור ולדעת שלילד מתחת לגיל 7 אין את היכולת לדאוג לארנבון או להיות עדין באופן הרצוי ללא הדרכה ולכן יש להשגיח בכל מגע שלהם ואין להשאיר אותם לבד עם הארנבון. חשוב לוודא שכל בני הבית יודעים ומבינים שהארנבון לא אוהב שמרימים אותו כלל וירגיש יותר בטוח עם הרגליים על הקרקע. אפשר להיכרות הראשונית עם הילד להניח את הארנבון בהשגחה על שולחן, כשהילד עומד או יושב על כיסא ונמצא בגובה העיניים של הארנבון או לשבת על הרצפה עם הילד במקום מתוחם כמו גדר גורים או מרפסת.

היו סבלנים, תהליך החיבור יכול לקחת מספר ימים, שבועות ולפעמים גם כמה חודשים ותלוי גם באופי הארנבון אך בעיקר בהתמדה שלכם. ככל שהארנבון ירגיש יותר בנוח כך יגיע אליכם יותר, יסתובב סביבכם, יקפוץ עליכם אם בחרתם לשכב על הרצפה, יתחיל ללקק אתכם ויבקש ליטוף נוסף כשתפסיקו.

איפה הארנבון אוהב שמלטפים אותו?

ליטוף הארנבון זו דרך נפלאה להתחבר לארנבון שלנו ולאפשר לו לסמוך עלינו. הארנבון יכול לחשוש בהתחלה ואפילו לברוח ולא לשתף פעולה אך מרגע שהתרגל אליכם ונהנה מליטוף שאוהב, יחזור ואף יבקש מכם שוב ושוב. לפני שתפנו ללטף את הארנבון וודאו שהוא רואה אתכם ואת היד שלכם מתקרבת בעדינות, כך יהיה בטוח יותר מאשר אם תפתיעו אותו. ארנבונים מאוד אוהבים שמלטפים אותם בחלק העליון של הראש ומאחורי האוזניים. לאחר שהתרגלו לכך, ליטוף יתקבל בברכה גם בכל החלק העליון לאורך כל הגב שלהם. ארנבונים מאוד אוהבים עיסוי במשיכות היד על פני גופם וגם גירודים נעימים בעזרת האצבעות ובמיוחד במצח, מאחורי האוזניים ולמתקדמים מבינכם גם משני צידה של עצם הלסת. בשונה מכלב או חתול, הארנבון לא אוהב כלל שמלטפים אותו בסנטר ובצוואר. ובכלל לא יאהב ליטופים בכל חלקו התחתון של גופו כולל הבטן, הזנב והרגליים. בחיבור מלא של אמון וזמן איכות, הארנבון יכול להתמסר לליטופים בכל חלקי גופו ואף לעצום את עיניו וליהנות מכל רגע.

בהצלחה:)

איפה הארנבון אוהב שמלטפים אותו?
חטיף פעמון היביסקוס JR FARM

חטיף פעמון היביסקוס JR FARM

חטיף חציר ללא דגנים לתלייה. עם זרעים יקרי ערך, עשבי תיבול ופריחת היביסקוס ריחנית. חטיף טבעי, בריא וטעים לכרסום, נשנוש, ושחיקת השיניים. לארנבונים ומכרסמים.

למוצר»